پروژه دانشجویی کارورزی،کارآموزی،آموزش پژوهی،رشته مشاوره ،روانشناسی،علوم تربیتی وبطورکلی رشته های پایه علوم انسانی
به صورت word
26صفحه
دانلود فایل پاورپوینت مدیریت اخلاق تعداد اسلاید 61 بخشی از فایل اسلاید ۱ اخلاق چیست ؟ در اخلاق صحبت از خوبی و بدی است در اخلاق مدیریت صحبت از خوبی و بدی عمل مدیریتی است
دانلود پاورپوینت فصل هیجدهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد با موضوع مدیریت تکامل سازمانی، در قالب pptx و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، معیارهای ارزشی در زمینه رشد، مدل رشد سازمانی، مراحل پنج گانه رشد سازمانی، مرحله خلاقیت، مرحله جهت دهی، مرحله تفویض، مرحله هماهنگی، مرحله همکاری مبتنی بر اعتم
سیستم مالی حسابداری شرکت ایران خودرو
کلمات کلیدی مهم
حسابداری ایران خودرو
حسابداری شرکت ایران خودرو
حسابرسی ایران خودرو
تحقیق حسابداری شرکت ایران خودرو
سیستم مالی شرکت ایران خودرو
سیستم مالی ایران خودرو
پروژه مالی ایران خودرو
پروژه حسابداری ایران خودرو
شرکت ایران خودرو
ایران خودرو
سیستم مالی حسابداری
پروژه حسابداری مالی ایران خودرو
فایل ورد پروژه تشریح معادله موریسون به همراه مثال حل شده
پاورپوینت مدیریت تعارض سازمانی در 22 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
تعداد صفحات | 22 |
حجم | 915 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مدیریت |
پاورپوینت مدیریت تعارض سازمانی در 22 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
فهرست مطالب
تعاریف تعارض
نظریه های تعارض
نظریه سنتی تعارض
نظریه تعامل گرایان
تعارض و اثربخشی سازمان
چه زمانی نیاز به افزایش میزان تعارض وجود دارد؟
منابع تعارض سازمانی
وابستگی متقابل وظیفه
وابستگی یک جانبه
تفکیک افقی بیش از حد واحدها
رسمیت کم
وابستگی به منابع مشترک کمیاب
تفاوت در معیارهای ارزشیابی و سیستم های پرداخت
تصمیم گیری مشارکتی
عدم تجانس اعضاء
عدم تناسب پست سازمانی با مقام و منزلت افراد
نارضایتی از نقش
تحریف ارتباطات
اهداف فراگیر مشترک
کاهش وابستگی دوطرفه بین واحدها
توسعه منابع
حل مسئله به صورت دو طرفه
سیستم های استیناف
فرمانرانی رسمی
افزایش روابط متقابل
معیارها و سیستم های پاداش جامع سازمان
ادغام واحدهای متعارض
فنون رفع تعارض
فنون ایجاد تعارض سازنده
قسمتی از متن
نظریه سنتی تعارض: نظریه سنتی فرض می کند که همه تعارض ها بد هستند. لاجرم، هر نوع تعارضی، یک تأثیر روی اثربخشی سازمان دارد. رویکرد سنتی، تعارض را مترادف اصطلاحاتی از قبیل تندی و خشونت، تخریب و غیرمنطقی بودن فرض می کند. بر اساس این دیدگاه یکی از مسئولیت های عمده مدیریت این است که اطمینان حاصل نماید که تعارضی بروز نمی کند و اگر هم بروز کند، سریعاً نسبت به حل آنها اقدام می شود.
توضیحات
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " مدیریت تعارض سازمانی " می باشد که در حجم 22 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.