کسب وکار پکیج مشاغل اینترنتی خانگی به همراه دوره آموزشی مــــجازی و رایـگـــان ده روزه

روشهای آموزشی کسب درآمد وسرمایه و کارآفرینی طرحهای توجیهی ویژه اشتغال درمنزل واجتماع

کسب وکار پکیج مشاغل اینترنتی خانگی به همراه دوره آموزشی مــــجازی و رایـگـــان ده روزه

روشهای آموزشی کسب درآمد وسرمایه و کارآفرینی طرحهای توجیهی ویژه اشتغال درمنزل واجتماع

شارژ واینترنت بخرید وکسب درامد کنید

درسامانه ماعضوشوید وشارژ واینترنت  بخرید قبض پرداخت کنید وکسب درامد کنید

برای عضویت روی لینک کلیک کنید وثبت نام نمایید

عضویت

 

 

 

معرفی سامانه 7030
یک سامانه‌­ی فروش محصولات اعتباری است که به صورت یکپارچه، به روز، ساده و امن این امکان را به کاربران خود می‌­دهد تا با فراغ بال و آسودگی خاطر به انجام پراخت­های الکترونیکی خود بپردازند. 7030 بر آن است تا هزینه­‌ی تبلیغات را با سپردن این امر به کاربران خود به طور خاص و سهیم کردن آن­‌ها در سود حاصل از تراکنش­‌ها، به حداقل برساند.
7030 با بهره گیری از بهترین رابط کاربری و بالاترین تکنولوژی‌های نرم افزاری، امکان ارائه‌­ی خدمات خود را در بستر وب سایت، وب موبایل و اپلیکیشن­‌های Android و IOS با کیفیت فنی و امنیت بالا و نیز سادگی منحصر به فرد، برای کاربران خود مهیا کرده است.
قوانین:
اختصاصی

۱- قوانین پرداخت و خرید

۱. 70% از سود یا کارمزد هر تراکنش انجام شده در سامانه هفتاد سی به کاربران و۳۰ درصد به هفتادسی اختصاص می ­یابد.
در حال حاضر با هر خرید کاربر ۳۰ درصد مقدار سود به عنوان هدیه به خود خریدار و ۷۰ درصد سود به کسی که اورا دعوت کرده است، تعلق میگیرد.

۲. هر کاربر می‌تواند دوستانش را به هفتاد سی دعوت کند و از سود حاصل از خرید های ایشان بهره‌مند شود. مقدار سود اختصاص یافته به کاربر در این مورد 70% از سود محصول خریداری شده است.

- سعی کرده‌ایم تمامی جوانب یک پرداخت ایمن روی تلفن همراه را در نظر بگیریم. از این رو تمامی اطلاعاتی که در زمان پرداخت وارد می‌ کنید، در درگاه بانکی وارد می‌ شوند و به هیچ‌ عنوان در 7030 ثبت یا ذخیره نخواهند شد و صرفاً از طریق درگاه بانکیِ مورد استفاده، قابل پیگیری خواهند بود.

- به‌ روزرسانی برنامه‌ های 7030 به رایگان از طریق موارد اعلام شده قابل دسترسی خواهد بود که طبیعتاً کامل تر و بهتر از نسخه های پیشین خود خواهد بود

- قوانین و اعداد فوق نظیر درصدهای اختصاص یافته با مرور زمان قابل تغییر بوده و در آخرین نسخه قوانین و مقررات قابل مشاهده و دسترسی خواهد بود.

3. هرگونه تراکنش ناموفق و عدم پاسخگویی در فرآیند پرداخت مربوط به درگاه پرداخت مربوطه بوده و ارتباطی با سامانه 7030 ندارد. بدیهی است در صورت انجام تراکنش ناموفق مبلغ کسر شده از حساب در کمتر از 48 ساعت به حساب کاربر بازخواهد گشت.

4. هر کاربر می ­تواند با ثبت شماره شبا خود در قسمت "اطلاعات مالی" و به شرط رسیدن اعتبارش به حد نصاب معین با کلیک بر روی دکمه "درخواست واریز وجه" نسبت به دریافت درآمد خود اقدام کند. بدیهی است اعتبار کمتر از میزان فوق تنها قابل استفاده جهت پرداخت ­های اعتباری خواهد بود. همچنین می ­تواند با افزایش اعتبار، عملیات خرید محصولات خود را بدون فوت وقت در درگاه های بانکی، در خود اپلیکیشن یا وبسایت 7030 انجام دهند.

5. حداقل میزان اعتبار برای درخواست واریز وجه 5 هزار تومان می­ باشد.

6. شماره شبا باید به صورت لاتین و بدون IR اول آن و در 24 رقم وارد شود.

7. هر گونه مسئولیت و عواقب ناشی از اشتباه وارد کردن شماره شبا با خود کاربر می ­باشد و مسئولیتی متوجه 7030 نیست، لذا هنگام وارد کردن آن دقت کافی به خرج دهید.

8. بدیهی است مراد از سود یا کارمزد هر تراکنش، میزان کل عدد پرداختی (به عنوان مثال میزان شارژ خریداری شده) نخواهد بود، بلکه سود یا کارمزدی است که سیستم 7030 از فروش شارژ یا خدمات دیگر دریافت می ­کند و 70% آن را به کاربران اختصاص می ­دهد.

9. امکان بازگرداندن محصولات دیجیتالی وجود ندارد.






2- قوانین شناسه (کد معرف)

1. با هر شماره تلفن می ­توان یک حساب کاربری داشت و با هر حساب کاربری نیز می ­توانید تا سقف پنج شناسه یا کد معرف را به دلخواه برای خود تعریف کنید و در اختیار دوستانتان بگذارید.

2. شناسه­ های کاربری هر شخص به منزله­ ی کد دعوت منحصر به فرد او است و شخص دیگری قادر به انتخاب آنها نمی ­باشد. (ساخت شناسه­ ی دعوت اختیاری است و نبود آن مشکلی ایجاد نمی ­کند.)

3. از آنجایی که برای ثبت نام در سایت، در بدو امر شماره تلفن همراه کاربر به عنوان شناسه ثبت می ­شود بنابراین شناسه یا کد معرف پیش فرض، شماره تلفن وی می ­باشد.

4. شناسه کاربری باید حداقل 5 کاراکتر باشد.

5. درصورت وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور با حروف لاتین، به ثبت آن با حروف بزرگ و کوچک توجه داشته باشید.

6. امکان حذف شناسه در اپلیکیشن 7030 فراهم شده است ولی در صورتی که بعد از حذف آن، شناسه مورد نظر از سوی شخص دیگری رزرو شده باشد، امکان بازپس ­گیری و فعالیت با آن وجود ندارد. (در صورت حذف یکی از شناسه هایتان، کسانی که با آن شناسه وارد سامانه شده باشند به شناسه پیش فرض، یعنی شناسه شماره تلفنتان منتقل می ­شوند و تعدادشان در قسمت "شناسه­ های حذف شده" قابل رویت است)

7. جهت ارج نهادن به زحمت شخصی که کاربر را با سامانه آشنا کرده امکان تغییر کد معرف پس از ثبت نام نیست. در صورتی که کد معرف را اشتباه وارد کرده­ اید، می‌ توانید با یک شماره دیگر مجدداً ثبت نام کنید و کد معرف درست را وارد کنید.

در صورتی که شناسه کاربری افراد مغایر با موارد ذیل باشد، 7030 مجاز و مختار است نسبت به لغو و ابطال آن اقدام کند:

۱. نام دامنه ­ی یک وبسایت باشد که متعلق به کاربر نباشد.
2. شناسه کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام شخصی غیر از کاربر

بررسی پیشینه­ ی موارد فوق بر عهده­ ی خود کاربر می ­باشد و در صورتی که ادمین اصلی وبسایت، کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام درخواست ابطال آن شناسه را داشته باشد، 7030 در اسرع وقت نسبت به تحقق این مهم اقدام خواهد کرد.




3- قوانین مربوط به همکاری

ضمن تشکر و ابراز مسرت از فعالیت گسترده شما در فضای مجازی جهت معرفی سامانه هفتاد سی، به اطلاع می‌رساند سامانه هفتاد سی با کسب مجوزهای لازم کسب و کار الکترونیک و فروش خدمات اینترنتی از وزارتخانه­ های مربوطه با هماهنگی کامل نهاد­های متولی تحت شرایط مشخص اقدام به پیاده سازی روش تبلیغاتی خود کرده است. به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه آسیب و مشکل، رعایت موارد زیر الزامی است:

(لازم به ذکر است موارد زیر در طول زمان به روز رسانی می­ شود و تمام کاربران محترم با توجه به منافع مشترک با سامانه موظف به رعایت آن بوده و در صورت تخطی، حساب کاربری ایشان مسدود می‌ گردد.)

۱- هر کاربر موظف به مراجعه مداوم به قوانین و مقررات اعلامی وبسایت و دریافت آخرین نکات و دستورالعمل ­ها خواهد بود.

۲- کاربرانی که اقدام به ایجاد سایت، کانال، پیج و وبلاگ با نام مشابه در راستای معرفی هفتاد سی می‌کنند رعایت موارد زیر الزامی است:

2-۱- از معرفی خود یا رسانه ­تان به عنوان مرجع یا مسئول رسمی هفتاد سی بدون اشاره به شناسه خود جداً خودداری کنید.

2-۲- در تمامی مطالب تبلیغاتی آدرس وبسایت (7030.ir) درج گردد.

2-۳- تمامی مطالب خبری (با هشتگ #خبر) وبسایت و کانال رسمی (@ir_7030) می‌باید در رسانه‌ ی شما انعکاس یابند.

2-۴- در قسمت اطلاعات رسانه‌ ی شما باید اطلاعات پشتیبانی مندرج در کانال رسمی هفتاد سی اعلام گردد.

2-۵- در صورت ایجاد مشکل مالی، خرید و پرداخت ­باید کاربر به پشتیبانی هفتاد سی راهنمایی شود.

2-۶- در صورت انتشار فایل نصبی اپلیکیشن اندروید آخرین نسخه ­ی آن از آدرس https://7030.ir/latest.apk استفاده شود.

3. تمامی متون، طرح‌ های گرافیکی، رابط کاربری، رابط بصری، عکس، علائم تجاری، کد‌های برنامه و در مجموع "محتوا"، از جمله ساختار، انتخاب، هماهنگی، بیان و تنظیم مطالب و محتوای موجود در سایت و برنامه متعلق به 7030 و شرکت " نوین درگاه شریف" است. استفاده از سرویس‌ های هفتاد سی و محتوای آنها، هیچ‌گونه حق مالکیت مادی و معنوی برای کاربر به وجود نمی‌ آورد. کاربران فقط در صورت رضایت دارندگان سرویس‌ ها یا به‌ واسطۀ قانون، مجاز به استفادهٔ مالکانه از آنها هستند. بنابراین هرگونه استفاده از نشان­ ها یا لوگوها و نماد تجاری سرویس‌ ها بدون‌ اجازۀ مالک ممنوع است.





نحوه پایان‌دادن به استفاده از هفتاد سی

ما به صورت مستمر در تلاشیم که سرویس‌ های خود را بهبود بخشیم، در همین راستا ممکن است ویژگی‌ ها یا عملکردهایی را اضافه یا حذف کنیم، یا صرفاً محدودیت‌ های آن را کاهش داده یا محدودیت جدیدی اضافه کنیم و همچنین ممکن است یکی از سرویس‌ های خود را به‌ طور کامل متوقف کنیم یا به حالت تعلیق در آوریم. تلاش ما اعمال تغییراتی در جهت رضایت کاربران است اما تصمیم به ادامهٔ استفاده از سرویس‌ های تغییر یافته با شخص شماست.

اگر تصمیم به عدم استفاده از سرویس‌ های 7030 گرفتید، در قالب یک درخواست رسمی این موضوع را به اطلاع پشتیبان 7030 برسانید تا شما را راهنمایی و نسبت به اجرای خواسته تان اقدام کنند.توجه داشته باشید که پس از درخواست ابتدا حساب کاربری شما به مدت یک ماه مسدود می‌شود و پس از این آن به طور کامل حذف خواهد شد.





سلب مسئولیت

ما در تلاش مستمر برای ارائه سرویسی دقیق و ایمن هستیم و امیدواریم بتوانیم با برطرف کردن نواقص، رضایت تمام کاربران را جلب کنیم اما جز مواردی که صراحتاً در این سند و اسناد مربوط به شرایط استفاده از 7030 ذکر شده، هیچ‌گونه تعهدی نسبت به سرویس‌ های ارائه شده نداریم.





عواقب تخلف از شرایط

سوءاستفاده از سرویس‌ های 7030 به هر شکل، استفاده از اختلال سرویس‌ ها، استفاده از برنامه‌ های مخرب و جاسوسی، پس‌دادن غیر منصفانه محصولات خریداری‌ شده، تلاش برای ورود به حساب‌ کاربری غیر از روش معمول برای کاربران، استفاده از ربات‌ ها و هر نوع روش مخرب برای دسترسی به اطلاعات سایت، برنامه و محتویات آن از طریق هر سیستم و شبکه، ایجاد اختلال و تحمیل بار اضافی به هر یک از سرویس‌ ها و سرورهای 7030 ممنوع است و هفتاد سی درصورت مشاهده چنین فعالیت‌هایی حساب کاربر متخلف را مسدود می‌کند و موارد را به صورت قانونی پیگیری خواهد کرد.

استفاده از سرویس‌ های ما در راستای نقض حقوق افراد و قانون جاری در کشور، ممنوع است و 7030 در این‌ باره هیچ مسئولیتی ندارد.

اگر اقدامات لازم در این راه بعد از مدتی انجام نشد، به این معنا نیست که تخلفات را نادیده گرفته‌ایم یا از احقاق حقوق مطرح‌ شده دست کشیده‌ایم.

دانلود مقاله درباره بودجه و روشهای تنظیم بودجه به صورت word


شغل دائم وکاردرمنزل بادرامد مناسب


اگرمیخواهید بدون داشتن دفترکارودرمنزل خودتان شغل دائمی وپرپول وحلال داشته باشید

برای یک شغل دائمی برروی لینک ثبت نام زیرکلیک کنید وعضو شوید

ثبت نام شغل دائم وکاردرمنزل


http://iranamir.biz/user/ref/5147

کسب درآمد اینترنتی درمنزل


کسب درآمد اینترنتی درمنزل

پول درآوردن بدون هیچ تخصص و سرمایه ای تنها با سیستمی که پشت آن نشسته اید

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

فایل اکسل محاسبه سود و هزینه ها و حقوق یک شرکت


پروژه محاسبات عددی روش نصف کردن پروژه محاسبه عددی با متلب Matlab

پروژه-محاسبات-عددی-روش-نصف-کردن-پروژه-محاسبه-عددی-با-متلب-matlabپروژه محاسبات عددی روش نصف کردن پروژه محاسبه عددی با متلب Matlab دانلود فایل

فایل اکسل محاسبه سود و هزینه ها و حقوق یک شرکت

فایل-اکسل-محاسبه-سود-و-هزینه-ها-و-حقوق-یک-شرکتفایل اکسل محاسبه سود و هزینه ها و حقوق یک شرکت با 50 کارگر ، فقط با وارد کردن مبلغ های ثابت و هزینه ها و ساعات کاری و ... تمامی هزینه ها و حقوق ها و سود و ... محاسبه میشود.دانلود فایل

پاورپوینت مدیریت، ارزیابی واندازه گیری عملکرد سازمانها

پاورپوینت-مدیریت-ارزیابی-واندازه-گیری-عملکرد-سازمانهاظهورسازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است ، وبه این ترتیب وبا توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و نیازهای خاص هر جامعه هر روز بر تکامل و توسعه این سازمانها افزوده می شود .بدیهی است هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهدافی طراحی شده و با توجه به ساختارش نیدانلود فایل

پروژه و تحقیق انرژی امواج دریا و انرژی جزر و مد

پروژه-و-تحقیق-انرژی-امواج-دریا-و-انرژی-جزر-و-مدامواج در اقیانوس باز بر اثر عمل باد روی سطح اقیانوس تولید می‌شوند. کل انرژی موج توزیع شده در زمین در حدود انرژی کلی توزیعی جزر و مد است. انرژی موج منبع تجدید شونده است (انرژی برگشت پذیر) و معمولا نسبت به انرژی باد بیشتر قابل تولید است. انرژیی که از امواج استخراج می‌شود، دوباره به سرعت توسط برهم­کنش دانلود فایل