کسب وکار پکیج مشاغل اینترنتی خانگی به همراه دوره آموزشی مــــجازی و رایـگـــان ده روزه

روشهای آموزشی کسب درآمد وسرمایه و کارآفرینی طرحهای توجیهی ویژه اشتغال درمنزل واجتماع

کسب وکار پکیج مشاغل اینترنتی خانگی به همراه دوره آموزشی مــــجازی و رایـگـــان ده روزه

روشهای آموزشی کسب درآمد وسرمایه و کارآفرینی طرحهای توجیهی ویژه اشتغال درمنزل واجتماع

راز موفقیت و کسب درآمد میلیونی آقای درباغی از ایجاد فروشگاه رایگان فایل مثل همین فروشگاه

متاسفانه عدم درایت در هنگام شروع کار مدیران فروش در یک شرکت آنها را دچار زحمت می‌کند. آنها بعد از مدتی در می‌یابند که ابتدای راه اشتباه رفته‌اند. ...
راز موفقیت و کسب درآمد میلیونی آقای درباغی از ایجاد فروشگاه رایگان فایل مثل همین فروشگاه
«بسمه تعالی»   آقای درباغی هستم و دو ماه است که در اینترنت بخصوص فروش فایل مشغول به فعالیت هستم. باور نمیکنید تا الان خودم فقط دارم کارها رو مدیریت میکنم و هیچ فعالیت سختی مثل آپلود فایل و نشستن روزانه حتی 2 ساعت هم به این کار اختصاص نمیدهم.مثل یک مدیر شرکت بزرگ   * شما با خرید مبلغ فقط 9000 تومان کل این راز را دریافت خواهید کرد * و از این پس ماهانه حقوق بالای 1 الی 5&nb ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.